Məlumat itkisinin mürəkkəblikləri arasında naviqasiya, xüsusən də texniki təcrübədən kənar aparat problemləri ilə qarşılaşdıqda çox çətin ola bilər. Bu bloq yazısında biz PCB nasazlığından əziyyət çəkən Hitachi 7K750 sərt diski və onda saxlanılan məlumatların uğurlu bərpasını təfərrüatlandıran nümunə araşdırmasını təqdim edirik.
Hekayə son müştərimizin noutbukunun işə düşməkdən imtina etməsi ilə başlayır. Əlavə araşdırmadan sonra o, 10 yaşlı Hitachi sərt diskinin günahkar olduğundan şübhələnib. Gəlin bu işin xüsusiyyətlərinə nəzər salaq və PITS Global Data Recovery Services-dəki komandamızın bununla necə mübarizə apardığını görək.
Nasaz Hitachi 7K750 Sərt Diski Haqqında
Hər kəs gündəlik tapşırıqları, şəxsi arxivləri və peşəkar məlumatları üçün noutbuklarına güvənir. Bir gün etibarlı cihazınız işə düşməkdən imtina edəndə nə qədər narahat olacağınızı təsəvvür edin. Təəssüf ki, son müştərimiz üçün bu ssenari reallığa çevrilmişdi. İşə düşməyən noutbukun səbəbi kimi köhnə Hitachi 7k750-500 sərt diski müəyyən edilib.
Nüfuzlu, etibarlı məlumat bərpa xidmətinin axtarışı çətindir. Müştərimizə sərt disk nasazlıqlarının incəliklərini idarə etməkdə təcrübəli şirkət lazım idi. Onun axtarışı PITS Global Data Recovery Services-də başa çatdı. Vəziyyətin zamana həssas xarakterini başa düşərək, biz diski bərpa laboratoriyamıza dərhal təhvil vermək üçün qeydiyyat prosesini sürətli yekunlaşdırdıq.
Hitachi Travelstar Sərt Diskinin Qiymətləndirilməsi
Nasaz diski əldə etdikdən sonra bizim mütəxəssis komandamız Hitachi 7K750-ni hərtərəfli qiymətləndirdi. Güclü materialına baxmayaraq, cihaz tipik, lakin əhəmiyyətli bir problemlə – PCB (sxem lövhəsi – Printed Circuit Board) nasazlığı ilə qarşılaşmışdı. PCB yüksək temperaturlara həddindən artıq məruz qaldığı üçün işləmirdi. Bu, müştərimizlə növbəti addımlar haqqında şəffaf şəkildə danışmağa imkan verdi.
Qiymətləndirmədən sonra komandamız tez bir zamanda müştəri ilə əlaqə saxladı. Sərt diskin üzərindəki PCB-nin həddindən artıq isinmə səbəbi ilə zədələndiyini və nəticədə laptopun nasaz olduğunu izah etdik. Bu zədə diskin qeyri-funksional vəziyyətə salaraq, içəridə saxlanılan məlumatlara girişi əngəlləmişdi.
PCB çatışmazlığının yaratdığı texniki problemi vurğulayaraq məlumatların əlçatanlığına necə təsir etdiyini ətraflı izah etdik. Buna baxmayaraq, müştərini məlumatı bərpa edə biləcəyimizə əmin etdik.
İzahatdan sonra biz bərpa xidməti üçün ətraflı qiymət təklif təqdim etdik. Müştəri məlumatlandırıldı, vəziyyəti başa düşdü və bərpa prosesini davam etdirməyə razı oldu.
Hitachi 7K750 Sərt Diskində Məlumat Bərpa Prosesi
Komandamız Hitachi 7K750 sərt diskə diaqnoz qoyaraq nasazlığın əsas səbəbi kimi PCB nasazlığını müəyyən etdi. Biz problemi həll etmək üçün dəqiq bərpa protokolu başlatdıq. Birincisi, zərəri qiymətləndirmək və xüsusi təmir tələblərini müəyyən etmək üçün nasaz PCB-ni ehtiyatla çıxardıq.
Sonra, biz geniş donor hissələri inventarımızdan istifadə etdik və zədələnmiş hissəni əvəz etmək üçün uyğun PCB seçdik. Bu mərhələdə, mövcud sərt disk komponentləri ilə effektiv əlaqəni təmin etmək üçün proqram təminatını uyğunlaşdırarkən və kalibrləyərkən PCB-ni fiziki olaraq əvəz etdik.
Uğurlu Hitachi 7K750 Məlumat Bərpası
Yeni PCB-ni quraşdırdıqdan sonra məlumatların əlçatanlığını təmin etmək üçün bir sıra oxu/yazma testləri həyata keçirdik. Dəqiqliyi yoxladıqdan sonra son mərhələyə davam edəcəyimizə əmin olduq. Biz bərpa edilmiş məlumatların sektorlar üzrə təsvirini yaratdıq və onun bütövlüyünü təmin edərək onu xarici diskə köçürdük.
Növbəti addımımız müştərini faylların yoxlanılması prosesinə dəvət etmək idi. Bu prosedur müştəriyə məlumatların təhvil verilməsinə davam etməzdən əvvəl kritik fayllarının mövcudluğunu və funksionallığını yoxlamağa imkan verən təhlükəsiz yoxlama mərhələsindən ibarətdir.
Bu, müştərilərimizə dinclik bəxş edən, onların dəyərli məlumatlarının uğurlu bərpasını və PITS Qlobal Məlumat Bərpa Xidmətlərindəki öhdəliyimizi yerinə yetirdiyimizi təsdiqləyən mühüm addımdır.
Faylları yoxladıqdan sonra müştərimiz xidmətlərimiz üçün ödənişi tamamladı. Biz bərpa edilmiş faylları yeni xarici diskə köçürməklə onların təhlükəsizliyinin təmin edilməsinə böyük diqqət yetirmişik. Köçürdükdən sonra biz cihazı yenidən müştəriyə göndərdik.
Bərpa Edilmiş Hitachi 7K750 Sərt Disk üçün Nəticə
Hitachi 7K750 sərt diskinin bərpasının uğuru texniki təcrübə, səmərəli ünsiyyət və icradakı dəqiqliyinin birləşməsidir. Müştərilərimizin cihazlarında saxlanan məlumatlara güvənini başa düşürük.
Biz onun tam və uğurlu bərpasını təmin etmək üçün ən yaxşı həlləri təqdim etməyə sadiqik. Unutmayın ki, avadanlıq çatışmazlığı məlumatınızın həyat dövrünün sonu deyil. Onu bərpa etməyə kömək etmək üçün PITS Global Data Recovery Services-ə etibar edin.
Tez-tez Soruşulan Suallar
PCB nasazlığının əlamətlərinə sərt diskinizin fırlanmaması, yanma qoxularının yayılması və ya kompüterinizin sərt diski tanımaması daxil ola bilər. Bəzi hallarda, PCB-də görünən zədələr ola bilər.
Bəli, məlumatlar adətən PCB nasazlığı olan sərt disklərdən bərpa edilə bilər. Proses problemin diaqnostikasını, PCB-nin təmirini və ya dəyişdirilməsini və xüsusi avadanlıq və üsullardan istifadə edərək məlumatların çıxarılmasını əhatə edir.
Nasaz PCB-li sərt diskdə məlumatların DIY bərpa üsullarından istifadə tövsiyə edilmir. Bu, peşəkar bacarıqlar, alətlər və diskin proqram təminatı və avadanlıq mürəkkəbliyi haqqında anlayış tələb edir. Təcrübəsiz cəhdlər əlavə ziyana və potensial daimi məlumat itkisinə səbəb ola bilər.
Sərt disk məlumatlarının bərpası prosesinin müddəti zərərin dərəcəsindən və uyğun donor hissələrinin mövcudluğundan asılı olaraq dəyişə bilər. Tipik olaraq, proses bir neçə gündən bir neçə həftəyə qədər davam edə bilər.
Uyğun əvəzedici PCB tapmaq çox vacibdir, çünki fərqli proqram təminatı və aparat konfiqurasiyaları uyğunluğa mane ola bilər. Bu, müvəffəqiyyətli məlumatların bərpası üçün ən yaxşı şansı təmin edir.
PCB-nin nasazlığından şübhələnirsinizsə, əlavə zədələnməmək üçün peşəkar məlumat bərpa xidməti ilə əlaqə saxlayın. Nasaz bir diski işlətməyə çalışmaq əlavə itki ilə nəticələnə və uğurlu bərpa şansının azalmasına səbəb ola bilər.