Texnologiya ilə məşğul olan hər bir şirkət gözlənilməz hadisələrin hər an baş verə biləcəyini bilir. Texnologiya müəyyən dərəcədə uğursuzluğa meyllidir və xəbərdarlıq etmədən sıradan çıxa bilər və bir sıra dağıdıcı təsirlərə səbəb ola bilər. Buna görə də, məlumatların və sistemlərin bu cür pozuntular qarşısında həmişə əlçatan olmasını təmin etmək üçün tədbirlər görmək çox vacibdir. Burada İT fəlakət bərpa planı işə düşür. Bu bloq yazısında biz planın həyata keçirilməsinin vacibliyini müzakirə edəcəyik.
Müəssisələr Niyə İT Fəlakət Bərpa Planına Ehtiyac Duyurlar?
Effektiv İT fəlakət bərpa planı bugünkü texnoloji mərkəzli biznes mənzərəsində vacibdir. O, fasilələrin qarşısını almaqla yanaşı, məlumatları qoruyur, normativlərə uyğunluğu təmin edir, məlumat itkisi zamanı tez bərpa etməyə imkan verir və müştəri etibarını qoruyur. Gəlin nə üçün bizneslərin gözlənilməz problemlər qarşısında dayanıqlıl olması üçün hərtərəfli fəlakət bərpa strategiyasına üstünlük verməli olduqlarını araşdıraq:
İşin Dayanma Vaxtının Qarşısını Almaq Ehtiyacı
Müəssisələrin İT fəlakət bərpa planına ehtiyac duymasının əsas səbəblərindən biri dayanma vaxtının qarşısını almaqdır. İT sistemlərinin bir dəfə əhəmiyyətli pozulması nəticə əldə etməyə kömək edən amillərə – işçilərin məhsuldarlığına, müştəri xidmətlərinin göstərilməsinə və biznes əməliyyatlarına mane olan geniş ziyana səbəb ola bilər. İT fəlakət bərpa planı, sistemlərin bərpası üçün lazım olan vaxtı və dayanma müddətini azaltmaq üçün çərçivə təmin edir.
Məlumat və Aktivləri Qorunması
İT fəlakət bərpa planının oynadığı digər mühüm rol biznes məlumatlarını və aktivlərini qorumaqdır. Zərərli proqram, insayder təhdidlər və təbii fəlakətlər məlumatların təhlükəsizliyini poza və bu, məxfi məlumatın geri qaytarıla bilməyən itkisinə və ya oğurlanmasına səbəb ola bilər. Biznesin davamlılığı üzrə ekspertlər fəlakətin bərpasının planlaşdırılmasının kritik hissəsi kimi təhlükəsizlik risklərinin idarə edilməsini planlaşdırmağı tövsiyə edirlər. İT fəlakətin bərpası planının formalaşdırılması biznesin bütövlüyünü riskə atan bütün hadisələrin müəyyən edilməsini və müvafiq qaydada idarə olunmasını təmin edir.
Tənzimləmə Uyğunluğunun Saxlanılması
İT infrastrukturu əksər biznes əməliyyatlarının əsasını təşkil edir; beləliklə, hökumətlər və sənaye tənzimləyiciləri məlumatların təhlükəsizliyini və sənayeyə məxsus İT standartlarını təmin etmək üçün ciddi tənzimləyici tələblər müəyyən etmişlər. İT fəlakət bərpa planı yaxşı strukturlaşdırılmış məlumatların idarə edilməsi və təhlükəsizlik çərçivəsi təmin etməklə müəssisələrə bu qaydaların tələblərinə əməl etməyə kömək edə bilər.
Müştəri Etibarının Qorunması
Müştərilər rəvan, minimal fasilələrlə işləyən bizneslərə etibar edirlər. Lakin bu inam böhran anlarında, məsələn, fəlakətlər və ya kiber təhdidlər zamanı tez sönür. İT fəlakətin bərpası planı müştəri etibarını itirməyə qarşı bufer təmin edir. Texnika müəssisələrə tez bir zamanda geri qayıtmağa, normal əməliyyatları bərpa etməyə və müştərilərin qorxularını rahatlaşdırmağa imkan verir.
Sürətli Bərpa Müddəti
İT fəlakəti biznes əməliyyatlarında çoxlu mənfi manelər yarada bilər. Bu potensial hadisələrin həlli planı təşkilatlara hər hansı İT fəlakət hadisəsini qabaqcadan görməyə, təsirləri azaltmağa və bərpa etməyə kömək edir.
İT fəlakətin bərpasının planlaşdırılması təkcə ən pis vəziyyət ssenariləri üçün planlaşdırmaq deyil. O, həmçinin biznes şəbəkələri və infrastrukturun sürətli bərpasını təmin etmək üçün bərpa əməliyyatlarını sadələşdirməyə çalışır.
İT Fəlakət Bərpa Planı Addımları
Günümüzün getdikcə rəqəmsallaşan dünyasında bizneslərin İT bərpa planı olmalıdır. Belə bir plana şirkətin gözlənilməz bir nasazlıq halında fəaliyyətini davam etdirməsini təmin etmək üçün müxtəlif komponentlər daxil edilməlidir. Hərtərəfli məlumat ehtiyat strategiyası İT bərpa planının ən vacib komponentlərindən biridir. Bu, fəlakət zamanı məlumatların tez bir zamanda bərpa edilməsini təmin etmək üçün bütün kritik məlumatların və sistemlərin yerli və uzaq yerlərə müntəzəm ehtiyat nüsxələrinin çıxarılmasını əhatə etməlidir.
Rabitə Protokollarını Təmizləyin:
İT fəlakətin bərpası planının digər mühüm komponenti aydın və qısa rabitə protokollarının yaradılmasıdır. Buraya fövqəladə hallar barədə bildiriş üsullarının müəyyən edilməsi və fövqəladə hallar zamanı hansı tədbirlərin görülməsi barədə işçilərə açıq təlimatların verilməsi daxildir.
Qiymətləndirmə və Bərpa Təlimatları:
Plana İT sistemlərinə və infrastruktura dəyən zərərin dərəcəsini qiymətləndirmək üçün aydın təlimatlar daxil edilməlidir. Bundan əlavə, o, bu sistemlərin bərpası, strukturlaşdırılmış və səmərəli bərpa prosesini təmin etmək üçün sistematik planı müəyyən edə bilər.
Daimi Test və İşçilərin Təlimi:
Bundan əlavə, İT fəlakətdən xilasetmə planı onun effektivliyini yoxlamaq və aktuallığını təmin etmək üçün müntəzəm sınaqdan keçməlidir. Bu sınaq bütün işçilərin fəlakət zamanı öz rol və məsuliyyətlərini dərk etdiyini təsdiqləmək üçün çox vacibdir.
Profilaktik Tədbirlər və Risklərin Azaldılması:
Hərtərəfli İT bərpa planı bərpa tədbirlərindən kənara çıxır. Buraya həmçinin gələcək hadisələrin qarşısını almaq və riskləri azaltmaq üçün biznesinizin atacağı addımları əks etdirən bölmə daxildir. Bu, yeni təhlükəsizlik protokollarının tətbiqini, innovativ texnologiyaların mənimsənilməsini və ya işçiləriniz üçün yeni təlim resurslarının hazırlanmasını əhatə edə bilər.
Ümumilikdə, İT bərpa planı istənilən müasir biznes üçün vacib bir vasitədir, kritik sistemlərin və məlumatların mühafizəsini təmin edir və gözlənilməz fasilə və ya məlumat itkisi halında əməliyyatların rəvan davam etməsini təmin edir.
İT Fəlakət Bərpası Siyasətini Necə Yaratmaq Olar?
İT fəlakətin bərpası planının yaradılması mürəkkəb görünə bilər, lakin bu, belə olmaq məcburiyyətində deyil. Başlamaq üçün kritik biznes funksiyalarını müəyyənləşdirin və onları dəstəkləmək üçün tələb olunan İT sistemləri və məlumatları sadalayın. Sonra, bu sistemlərə və məlumatlara qarşı potensial təhdidləri və zəiflikləri müəyyən etmək üçün risk qiymətləndirməsini aparın.
Sonra, bərpa məqsədləri təyin edin və onlara nail olmaq üçün strategiyalar hazırlayın. Bu, hər bir sistem üçün ehtiyat nüsxə yerlərinin və bərpa üsullarının müəyyən edilməsini, məlumat dəstini və onların biznes üçün kritikliyinə əsaslanaraq bərpa səylərinin prioritetləşdirilməsini əhatə etməlidir.
Fövqəladə hallar barədə bildiriş üsulları da daxil olmaqla aydın ünsiyyət planının yaradılması və bərpa prosesi zamanı konkret şəxslər üçün rol və məsuliyyətlərin təyin edilməsi də vacibdir.
Yaxşı dizayn edilmiş İT fəlakət bərpa planı ilə müəssisələr gözlənilməz fəlakətlərin öz əməliyyatlarına təsirini minimuma endirə və tez bir zamanda normal biznes fəaliyyətlərini bərpa edə bilərlər.
Bugünkü biznes mənzərəsində fəlakətlərin öhdəsindən gəlmək üçün reaktiv tədbirlərə etibar etmək baha başa gələ bilər. İT fəlakətin bərpası planı müəssisələrin minimal pozulmaları və zərərləri təmin etmək, əməliyyatların düzgün aparılmasını təmin etmək və planlaşdırılmamış xərclərin qarşısını almaq üçün tətbiq edə biləcəyi proaktiv yanaşmadır.
Əgər bunu etməmisinizsə, dərhal İT fəlakətin bərpası planını yaratmağı və həyata keçirməyi düşünün. Biznesiniz və ya təşkilatınız üçün hərtərəfli İT fəlakətin bərpası planının hazırlanmasında yardım üçün PITS Technology kimi təcrübəli İT konsaltinq şirkətləri ilə əməkdaşlıq etməyi düşünün. Texniklərin peşəkar köməyi ilə siz ən səmərəli və uyğun bərpa planını yaradacaqsınız.
Tez-tez Soruşulan Suallar
Yedəkləmə bərpası silinmə və ya sistem nasazlığı səbəbindən itkilərin qarşısını almaq üçün ehtiyat nüsxələrdən məlumatları bərpa edir. Fəlakətin bərpası daha geniş yanaşmadır, böyük fasilələrdən sonra kritik biznes funksiyalarını bərpa edir, məlumatları, infrastrukturu, tətbiqləri və ümumi iş davamlılığını əhatə edir.
Fəlakətin Bərpa Planı (Disaster Recovery Plan -DRP) təşkilatın normal əməliyyatları pozan böyük hadisə və ya fəlakətdən sonra bərpa etmək üçün atacağı addımları əks etdirən hərtərəfli strategiyadır. Buraya fasilələri minimuma endirmək və kritik funksiyaları bərpa etmək üçün lazım olan və əvvəlcədən müəyyən edilmiş tədbirlər, rollar, məsuliyyətlər və resurslar daxildir.
DRP fəlakətlərə cavab vermək üçün strukturlaşdırılmış yanaşma təmin etməklə riskləri azaldır. O, potensial zəiflikləri aşkarlamağa kömək edir, qabaqlayıcı tədbirlər təyin edir və təşkilatın pozulmaları aradan qaldırmağa hazır olmasını təmin edir. Yaxşı sənədləşdirilmiş planın olması fəlakətin təsirini minimuma endirir və bərpa müddətini qısaldır, maliyyə və əməliyyat risklərini azaldır.
Fəlakətin bərpasının planlaşdırılmasının beş addımı risklərin müəyyən edilməsini, biznesə təsir təhlilinin aparılmasını, bərpa strategiyalarının seçilməsini, təfərrüatlı DRP-nin işlənib hazırlanmasını və müntəzəm sınaqdan keçirilməsini, yenilənməsini və işçilərin planla tanışlığının təmin edilməsini əhatə edir.
İT fəlakətin bərpası planı məqsədləri, rolları, kontaktları, məlumatların ehtiyat nüsxəsini, RPO/RTO limitlərini, infrastrukturun bərpasını, sınaqdan keçirməyi, insidentlərə cavab verməyi, işçilərin təlimini və müntəzəm yeniləmələri əhatə etməlidir.